domingo, 18 de setembro de 2011

Mais Bettie Serveert - Show de sábado 10/09/2011

Comemorando 20 anos de banda o presente foi pra quem é fã . . .

Tocaram o álbum 'Palomine' inteiro e na sequência de músicas como no disco! 
. . . e mais algumas outras . . .

PALOMINE (1992)

Uma notícia, junto do video de 'Balentine ', no youtube :

"Bettie Serveert - Balentine @ Paradiso, Amsterdam (The Netherlands)

'Bettie Serveert plays Palomine' - 20th birthday party

Recorded live, September 10, 2011

This summer Bettie Serveert has their 20th birthday and decided to celebrate by playing the complete first and successful album 'Palomine'. As an extra surprise the band played in the original line-up and fans could vote for the encores. When you closed your eyes it was not difficult to be back in the early ninetees ... the kid's allright!

Bettie Serveert is: Carol van Dyk (lead vocals, guitar), Peter Visser (lead guitar, vocals), Herman Bunskoeke (bass, vocals) and Berend Dubbe (drums).


Play out loud and enjoy!"

. . . e o show foi neste lugar


Uma música do primeiro Álbum da banda : 'Balentine'
live@paradiso 10/09/2011


Balentine, if we could turn back the time
We would've made the same mistakes all over again

Balentine, well it could all turn out fine
If you would try to understand what's on my mind


Oh, balentine, my dearest valentine
Well i could learn a lot from you
Cause no one does the things you do
And i don't really want them to


Balentine, if we could turn back the time
We would've made the same mistakes all over again


Balentine, well it hurts me sometimes
To think that you and i have wasted all this time

Oh, balentine, my dearest valentine
Well i could learn a lot from you
Cause no one comes as near as you
And i don't really want them to


Traduzindo mais ou menos . . .

Balentine , se pudessemos voltar no tempo
Nós cometeríamos os mesmos erros, tudo de novo

Balentine, bem que poderia dar certo
Se você tentasse entender o que se passa pela minha cabeça

Ó, Balentine, meu querido namorado
Assim eu poderia aprender muito de você
Porque ninguém faz as coisa que vocẽ faz
E eu, nem quero que façam

Balentine , se pudessemos voltar no tempo
Nós cometeríamos os mesmos erros, tudo de novo

Balentine, assim às vezes me dói
Pensar que você eu desperdiçamos todo este tempo

Ó, Balentine, meu querido namorado
Assim eu poderia aprender muito de você
Porque ninguém chega tão perto como você
E eu, nem quero que cheguem

Nenhum comentário:

Postar um comentário

fale o que quiser...